Anak² Muar

PERHATIAN!!!! Anak² Muar semua, target grup ini ialah utk mencapai keahlian seramai 100 000 org anak muo!!!! Usaha ke arah ini masih tgh dijlnkan & memerlukan bantuan ahli2 sedia ada utk tolong add/invite rakan2 FB muo anda semua masuk ke dlm grup yg kita sygi ini!!! Diharap semua dpt memberi sumbangan tenaga sikit utk jayakan target grup ini!!! KE ARAH 100 000 ANAK² MUAR!!!!!!!

Anak² Muar : Grup jaringan sosial alam maya bagi warga bumi keramat daerah Muar Bandar Maharani Bandar DiRaja Johor. Untuk mengumpulkan semua warga Muar tak kira umur, jantina, bangsa, agama & fahaman politik sebagai tempat rakyat Muar berkenalan, mengeratkan hubungan sirrahturrahim, berkongsi maklumat demi perpaduan, kesejahteraan, kemakmuran & kemajuan bumi bertuah Muar ini!

Veri simple.. grup ni dr awal da sebut utk kumpulkn Anak² Muar dlm alam maya... dlm dunia internet .. tu sajer... grup ni tiada motip tersembunyi dlm fb ni, kemudian motip lain kat luar fb, sbb tu ianya bukan macam kelab atau persatuan, yg nak berkumpul, daftar pertubuhan, buat ajk, lantik pengerusi, jemput vip lancar, masuk media, kumpul duit, sembang kat kedai kopi, buat logo, buat baju/sticker dsb, buat duit lagi etc etc etc... maka macam2 karenah2 politik, kuasa & kewangan akan menyusul... tu bukan matlamat & destinasi grup yg kita nak spt yg telah terjadi kpd bbrp grup daerah lain.yg kita ptt ambil berat & risau skrg ialah matlamat sesetgh pihak dlm grup ni yg da start nk cuba jadikan ianya alat mrk utk tujuan perbadi mrk atau kumpulan mrk spt politik, kuasa, populariti, bisnes, kewangan dgn membelakangi kepentingan ahli grup ini ... mungkin juga yg dah mula cuba sabotaj utk menghuru-hara suasana grup... sama2 la kita nyah jauhkan golongan pengacau, parasit, munafik & haprak yg boleh mengugat keceriaan & kesejahteraan suasana grup. Bersama2lah kita semua jadi Anak² Muar grup yg santai lagi gempak, bersih, berkecuali, ceria & sejahtera!!!!

PERINGATAN : Wahai Anak² Muar yg dihormati & disygi sekalian, semua ahli adalah dikehendaki ber'fb' dgn prihatin, matang, rasional & berhemah spjg masa... jangan sesekali gaduh, marah, maki-hamun, carut, kutuk, sabo, hasad-dengki, perlekeh & sewaktunya dlm grup! Manfaatkanlah grup tersyg ini sbg wadah & platfom kita berinteraksi & eratkn hbgn sesama Anak² Muar.. bukan pentas kita nak capai matlamat kita peribadi sdri dgn membelakangi keperluan & kepentingan org lain. Iklan bisnes adalah dilarang sama sekali & atas atas budi bicara admin sepenuhnya. Semua info yg bermanfaat termasuk politik sekalipun tiada masalah utk disampaikan walaupun patut dielakkan, tapi dibolehkan selagi tiada unsur yg boleh menimbulkan perasaan tidak senang anak2 muo lain. Elakan isu sensitif perkauman, agama & politik utk kesejahteraan & keceriaan grup. Admin tidak akan teragak2 memadam posting & membuang ahli yg tidak mematuhi peraturan ini!